Najino raziskovanje

NAROČILA IN INFORMACIJE
info@alphanatur.com

Velika planina

Visokogorska planota v Kamniško Savinjskih Alpah leži na višini okrog 1500 metrov in je primerna za enodnevni izlet tako pozimi kot poleti.

Najlažje je, če se na planino povzpnete z nihalko in v dolini Kamniške Bistrice parkirate avto. Na vrhu imate možnost dodatnega vzpona s sedežnico, lahko pa se višje povznete tudi peš.

Na Veliko planino se je možno povzpeti tudi peš. Poti je več in vse so skoraj nezahtevne. Eno od izhodišč, ki si ga lahko izberete je za Ušivcem. Z avtom se zapeljete mimo Kamnika, nato pa vožnjo nadaljujete v smeri Črnivca. Nekaj sto metrov pred omenjenim prelazom opazimo oznake za Kranjski Rak, ki nas usmeri levo, na malce bolj strmo cesto. Cesta nas nato pripelje do prelaza Volovjek, kjer za gostiščem Kranjski Rak zavijemo levo v smeri Velike planine. Nadaljujemo pot po makadamski cesti do večjega križišča, kjer se držimo desno in pripeljemo do večjega parkirišča za Ušivcem. S parkirišča se pot najprej vije skozi gozd, nato pridemo do planote, kjer se vije več poti proti Mali in Veliki planini.

Na sami planoti je več gostišč, ki ponujajo svežo in okusno hrano. Enolončnice, štruklji, zavitki, žganci...res težka odločitev. Poleti morate obvezno poskusiti kislo mleko pri okoliških pastirjih, ki poleti pasejo na planini krave.

Svež zrak, neokrnjena narava, čudoviti razgledi in dobra hrana so razlog, da planino obiščete v vsakem letnem času.
Deli:
Izdelava: MMstudio
zapri Na spletnih straneh Alphanatur.com uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.